Alt-Tab.nl

Bedrijfsondersteuning

  • Home
  • Diensten
  • Team
  • Kosten
  • Projecten
  • Vacatures
  • Contact

Diensten

Alt-Tab Bedrijfsondersteuning kan alle mogelijke secretariële, financiële en administratieve diensten voor u uitvoeren. Wij beschikken over geavanceerde apparatuur. Voor grafische diensten, PC-support, drukwerk e.d. hebben wij bovendien samenwerkingsverbanden. Zo leveren wij op elk gebied maatwerk.

Dataverwerking
Het voeren van secretariaten
Lay-out
Leden-, en klantenadministraties
Notuleren en uitwerken vergaderingen
Overige werkzaamheden
PR
Redigeren uitgaven/brochures e.d.
Secretariële ondersteuning
Typewerkzaamheden
Websites
Winkelcentrummanagement

Dataverwerking
U kunt hierbij denken aan het invoeren van adressen of gegevens van bijvoorbeeld enquêtes. Met de technische mogelijkheden van tegenwoordig kan steeds meer geautomatiseerd worden verwerkt. De apparatuur moet echter eerst gevoed worden met de juiste informatie om uw berekening of selectie te maken. Wij kunnen deze input verzorgen.

Het voeren van secretariaten
Het voeren van een secretariaat voor een vereniging of stichting kost veel tijd. De leden- of klantenadministratie, het maken van periodieke publicaties, het onderhouden van het leden- of klantencontact, het organiseren, coördineren en notuleren van bestuurs- en ledenvergaderingen; vaak wordt het werk door vrijwilligers gedaan, naast hun reguliere bezigheden. Mede vanwege piekperiodes legt dit een grote druk op de beschikbare tijd van deze mensen. Het blijkt daardoor steeds moeilijker functionarissen te vinden voor deze functies.

Deze werkzaamheden nemen wij graag (deels) van u over zodat u altijd een up-to-date administratie heeft, een snelle uitwerking van notulen en actielijsten, een professionele ondersteuning van uw bestuursleden, een centraal archief, een actuele website en andere zaken waar uw organisatie behoefte aan heeft.
U kunt ook voor onderdelen van het pakket gebruik maken van onze diensten.

Lay-out
U heeft een platte tekst die u in een specifieke opmaak, lay-out of in een sjabloon gezet wilt hebben. Geheel volgens uw eigen richtlijnen zorgen wij ervoor dat dit gebeurt.

Leden-, en klantenadministraties
Het up-to-date houden van uw klanten- en/of ledenadministratie is van levensbelang voor uw onderneming. Een sportvereniging zonder correcte ledenlijst of een bedrijf zonder inzichtelijke klantenadministratie kan niet optimaal functioneren. Wij zorgen ervoor dat niet alleen uw administratie wordt bijgehouden, maar produceren op verzoek ook selecties uit deze administraties.

Notuleren en uitwerken vergaderingen
Notuleren is een vak apart. Alt-Tab Bedrijfsondersteuning levert notulisten door heel Nederland voor alle soorten vergaderingen en besprekingen. De notulen worden uiterlijk binnen 5 werkdagen compleet met actie- en besluitenlijst aan u toegezonden.
De vorm van het verslag wordt geheel afgestemd op uw wensen. Wij leveren beknopte, uitgebreide of woordelijke verslagen. Onze notulisten zijn onpartijdig, hetgeen de kwaliteit van het verslag ten goede komt.

Overige werkzaamheden
– agendabeheer;
– aanvragen subsidies;
– anonimiseren;
– e-mail beheer;
– fungeren als postadres;
– gastvrouw zijn op uw presentatie;
– verzorgen van syllabi;
– regelen van drukwerk;
– factureren;
–enzovoorts

PR
Vooral voor kleine bedrijven loont het niet een volwaardige PR-functionaris in te huren. Indien u regelmatig iets op Facebook, Twitter of LinkedIn geplaatst wilt hebben, maar u neemt er zelf de tijd niet voor, kunnen wij voor een vast bedrag per maand of per actie zorgen dat uw bedrijf in zicht blijft in de sociale media of er zichtbaar op wordt als u nog geen gebruik maakt van sociale media. Maar ook voor het schrijven van een wervende brief, het voorbereiden van uw acties en dergelijke kunt u bij ons terecht.

Redigeren uitgaven/brochures/websites e.d.
Evenals bij een presentatie is het belangrijk dat er geen fouten staan in folders en/of brochures die u uitgeeft. Wij kijken naar uw uitgave met een frisse en kritische blik.

Secretariële ondersteuning
Wij leveren secretariële ondersteuning in de breedste zin des woords. De werkzaamheden kunnen op locatie of vanuit ons eigen kantoor worden uitgevoerd.

Typwerkzaamheden
Wij werken zowel handgeschreven teksten, gedrukte teksten als geluidsbanden voor u uit.

Websites
Een website met actuele informatie nodigt uit tot bezoek. Een website met verouderde informatie is in dit digitale tijdperk een slecht visitekaartje voor uw bedrijf. U kunt het hele traject van het opzetten van een website tot en met het onderhouden daarvan aan ons uitbesteden. Wij houden uw website up-to-date en zorgen desgewenst dagelijks voor actuele informatie. Ook hier geldt dat wij maatwerk leveren.

Winkelcentrummanagement
Voor kleine winkelcentra (regio Den Haag/Westland) kunnen wij van meerwaarde zijn. Al vanaf een uur per week kunnen wij uw bestuur ontlasten van de taken waar de vrijwillige bestuursleden en leden van de activiteitencommissie geen tijd voor hebben. Het organiseren van (kleine en grote) activiteiten, het bijhouden van sociale media, ledencontact, contact met instanties, enz. kunnen wij op uurbasis voor u verzorgen.

Contact

Alt-Tab Bedrijfsondersteuning
Duijvesteijnstraat 33
2291 RV Wateringen

telefoon: 0174 – 226 750
info@alttab.nl

Copyright © 2021 - Alt-Tab.nl - Algemene voorwaarden - Privacy